14 augusti 2010

Grattis i efterskott syrran!

Jag har precis varit i Luleå på en storloppis på Hertsön. Mamma och moster A hade bokat plats för att sälja saker och jag var med som packåsna och allmän hjälpreda. Och gud vad jag har hittat fina saker och till väldigt låg kostnad. Jag trodde inte mina ögon när jag såg vissa priser. Tydligen så är inte luläborna intresserade av 50-60-70-tal. Eller så är dom så snåla att dom tycker att 5 kr är för mycket för en ljuslykta av Gunnar Nylund. Jag fattar ingenting. Jag har rätt många bilder att visa dig, men jag får pyttsa ut mina fynd senare, för nu tänker jag äta och duscha (det har varit varmt och klibbigt idag).

En sak som jag däremot kan visa dig är presenten du fått i efterskott av mamma. Den känner du igen va?! Jag visade ljuslyktan när vi var på Antiklängan och mamma köpte den direkt. Grattis i efterskott! Hoppas ni haft det bra på resan i Halland och att även du fyndat lite grann.


Foto © AL

1 kommentar:

  1. Oj synd bara att jag inte får den hem till mig på länge. Hade passat bra när det börjar bli mörkt här nu.

    SvaraRadera