31 oktober 2008

Lägger pengar på hockey

Nä, tomt var det här. Inga fynd. Det är bara gamla saker som ligger på hyllorna just nu. Förmodligen ska man gå varje dag för att hitta någonting, men jag är inte så sugen på att göra det.
Hittar lite tyger ibland, men porslin och glas är lågvattenmärken. Är nog mer koncentrerad på flytt av kontor och hem istället för fyndmarknaden. Och så hockeyn. Jag lägger mina pengar på att se Aik (som är leder elitserien just nu) istället för att köpa saker som jag ändå inte vet om dom ryms eller passar in i min nya lägenhet.
Jag har tingat 5 vita plaststolar från klubben nu när vi avvecklar själva lokalen. Jag ska tvätta av skinnet och byta det fula tyget. Jag ska fota dom åt dig så du får se mina stolar. Klassiska 70-talare. Mycket snygga och annorlunda. Svåra att få tag i. R skulle dö om du kom dragandes hem med dom stolarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar