16 juni 2008

Glasknoppar

Förra veckan började jag min jakt efter glasknoppar till köket, men det är väldigt svårt att hitta 10-talet likadana. Men så plötsligt, bara dagen efter jag fick idén, så hittade jag 13 genomskinliga glasknoppar à 5 kr styck. Är det tur eller vad? Jag slipper fula plastknoppar OCH jag blev inte ruinerad utan fyndade istället (på Tapetorama tar dom 50 kr/knoppen). Precis som det ska vara.


Detta fick mig att inventera mina andra glasknoppar som jag har några av i varje sort. Jag är alltid på jakt efter glasknoppar och hittar du några så köp, oavsett om det bara finns 1 av dom. Kan vara så att jag hittar likadana senare. Gröna knoppar är speciellt intressanta.



Foto © AL

2 kommentarer:

  1. Jag ska hålla utkik

    SvaraRadera
  2. hej jag har en uppsjö av gröna knoppar och 6 st orangea. är du sugen så mailar jag gärna bilder mvh johan
    johan.erdhage@gmail.com som mail eller msn

    SvaraRadera