11 september 2008

Torsdag. Fyndardag eller?

Det är torsdag. Måntro man hittar nått på Allmosan idag? Dom har bara öppet 3 dagar i veckan, så det gäller att passa på direkt dom öppnar. Men det är inte så säkert jag hittar nått. Tycker att det är rätt tråkiga saker jag ser på loppisarna just nu. Tygmässigt iaf.
Myrorna är jag på kanske 1 gång i kvartalet. Det ligger lite avsides och då ids jag aldrig promenera iväg. Dessutom så hittar jag aldrig nått där. Det man kan tänkas vara intresserad av har dom dessutom satt överpris på. Jag vill ju göra fynd inte betala butikspriser.
På Kupan har dom stopp i inlämningen. Jag tycker att det är rätt tomt på hyllorna där. Undrar om dom får in så mycket saker dom inte kan ta reda på det? Förmodligen beror det på att det tar hundra år för dom att göra en sak. Effektiviteten bland frivilliga tanter verkar rätt låg.
Hur går det för dig då syrran? Fyndar du nått eller ligger du lågt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar