25 juni 2009

Lite auktioner i sommar?

Snart kommer ni! Tänker ni stanna till på väg norrut eller kör ni raka vägen? Jag tänker åka samtidigt som er och funderar på om jag ska åka så jag är hemma före eller efter er.

Vad säger du om att försöka besöka lite auktioner i sommar? Jag hann inte besöka nån förra året och det vore roligt att åka ut till Jämtön. Kommer ihåg att jag hittade två saker av Gustavsberg där, fisken och en Berså-assiett (kolla, jag hittade t.o.m en bild på fynden).


Foto © AL

2 kommentarer:

  1. Vi är lite sugna att se din lägenhet så du kan åka med oss eller ta bussen efter vi varit förbi. Snaben är inte så stor men jag tror att det går klämma in en till. Beroende på hur mycket saker jag har med mig. Jag var till Jämtön förra året med Rikard och då hade han en usel auktion men jag har allt planerat in någon auktion och mycket loppistid.

    SvaraRadera
  2. Bra. Vi åker och fyndar direkt vi ser en annons eller skylt...
    Jag åker gärna med er. Det går betydligt fortare än med svett-bussen. Dessutom är ni trevligare sällskap. Jag lär inte ha nått stort bagage med mig. Det finns ju tvättmaskiner även i Kalix.

    SvaraRadera