5 april 2008

Fina tyger

Var på loppisar idag. Jag vet inte varför men de sista gångerna så hittar jag mest tyger på loppisarna. Jag som inte alls brukar bry mig om de högarna har plötsligt börjat dras dit och hittar alltid massa fina tyger. Det blå tyget passar jättebra som en klänning till Amanda. De i orange färg är tunna och mer gardintyg. Ganska många meter fick jag på båda och de kostade bara 10 kr styck.


Jag hittade även en sockerskål och gräddkanna i samma stil som dina skålar. Det är vitt glas och små duttar. Tycker du om dem? Om du gör det kan du få dem. Annars behåller jag dem. Skålen är en liten spricka. Hittar jag en fin gammal ram som inte är alltför dyr så köper jag den. Jag börjar få en samling och ska snart göra något fint med dem.


Foto © M.N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar