14 april 2008

Jag känner mig splittrad

För helt plötsligt har jag tre bloggar på gång och jag vet inte hur det hände. Jag var tvungen att starta en blogg om våra husprojekt också bara så att ni ska kunna se förändringarna och komma med inspiration. Jag har så många saker jag tycker är roligt att hålla på med så jag blir aldrig riktigt bra på någoting men jag kan lite om allt istället (gäller samma sak på jobbet).
Jag är ingen sådan som gräver ner mig i ett ämne och kan det till punkt och pricka. Så just nu bollar jag mellan sy klänning till Amanda, sy nya gardiner till köket, loppisar, hitta nya recept, trädgård, vårstäda plus barnen... säkert något mer också. Jag kan inte bestämma mig för vilken inredningsstil jag vill ha heller för jag tycker om lite av alla stilar. Hade jag nu bott i sekelskiftes hus eller funkisvilla så är det ganska solklart vad jag skulle ha för stil men bor man i en 80-tals villa så blir det lite ikea blandat med loppisfynd. Jag är splittrad helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar