15 augusti 2008

Din lilla skål

Syrran, kan inte du sätta in en bild på din lilla skål som du fyndade? Kan vara bra att ha en bild här på sidan som referens om jag stöter på nått liknande. Sätt gärna in en bild på uppläggningsskålarna i keramik och teak som du fick av mamma.

Själv tänker jag ta ett gruppfoto av mina Gullaskrufare när jag kommer hem. Alla gröna och röda saker jag samlat på mig (vilket egentligen inte är så många eftersom jag inte samlat så länge).

Var till Luleå och såg flata och djupa tallrikar till mina blå koppar från Vereco. Men dom var så skrapiga att det inte kändes intressant att köpa dom. För en 1-krona/styck kanske, men inte för 20-lapp/styck. Jag köper hellre gröna tallrikar om dom dyker upp.
Jag och K gick även in på Röda Korset och hittade ingenting. Jag brukar inte hitta nått där, så jag var inte förvånad. Eller jo förresten, jag såg givetvis ett litet vardagsrumsbord i teak som jag letat efter. Men inte kunde jag släpa med mig ett bord på stan och sen på bussen. Jag förstod väl att jag skulle hitta ett bord när jag inte kunde ta hem det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar