27 januari 2012

Vojne vojne [ack och ve]

Nä! Just nu känner jag att jag måste göra om här på bloggen för att jag ska bli inspirerad. Jag har redan börjat fippla med bilderna. Något måste göras för att jag ska trivas här, annars är det ju lika bra att lägga av med bloggandet. Syrran har så lite tid nu när hon pluggar och jag är missnöjd med det estetiskt (både med sidan och bilderna). Det är väl bara att erkänna sig besegrad och göra hela bakgrunden vit.

Vi får se vad jag hittar på. Man kan ju inte bara lägga sig ner och självdö efter 4 år. Det är ju fortfarande roligt både att göra fynden och visa upp dom här. Jag behöver bara göra om sidan lite mer som Book Cover Lover. Enkelt. Rakt. Inga krusiduller. Jag återkommer.

4 kommentarer:

  1. väntar med spänning på vad som ska komma!!

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag att du gör, återkommer alltså. Och det är nog svårt att vara peppad att blogga hela tiden år ut och år in.
    Själv är jag aldrig helt nöjd med min bloggs design. Jag ser den som i ständig förändring, precis som mitt hem!

    SvaraRadera
  3. Ge inte upp - inspirationen kommer säkerligen tillbaka! Jag skulle i varje fall sakna din blogg om den försvann!!

    SvaraRadera
  4. Jag är precis likadan när det gäller mitt hem, vill förändra och möblera om. Man behöver se sitt hem/sin blogg på ett nytt sätt för att trivas.

    SvaraRadera