12 maj 2012

Captain's logg, Stardate 120.52.012

Dagens rapport. Gillar fortfarande inte det nya gränssnittet och pendlar vilt mellan gammalt och nytt för att få ut max av dom begränsade designmöjligheterna. Det verkar som att även Blogger fattar att deras nya design är dålig och buggig, för dom ändrar hela tiden på datumet då allt ska vara klart. Men jag kämpar på. Tyvärr lyckades jag radera en kommentar till förra inlägget, men jag hann i alla fall läsa den.

Färgen blev bestämd till en lite 50-talspastellig blå. Om er dator visar en grön färg, så måste ni kalibrera om färgerna, för det här är blått, inte mintgrönt.
Flikarna är på plats och ska fyllas med både Info:n och Ufo:n (oidentifierade fyndobjekt). Jag blev inspirerad av Femtiotalsjakten:s bloggutmaningen Min hipstamatiska familj och jag (som vi på bloggen tyvärr missade att vara med på) och gjorde därför en sida där vi kan fylla på med gamla fotografier. Den gamla bloggen känns som ny.

Mot nya mål!
Over and out.


Foto © AL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar