30 december 2010

Topp 5, Del 2

Eftersom vi är två som har denna blogg så blir den en topp fem från mig också.
Tyvärr har jag inte gjort kanske några jättefynd som min syster men det här är mina favoritfynd. Och alla fynden används och står på platser så jag kan njuta av dem inte undangömda i ett skåp. Viktigaste för mig är att köpa saker jag verkligen tycker om och använder.


1. Två likörglas Rhapsody från Orrefors. 5 kr var ett bra pris.
2. Fina födelsedagspresenten från Norr.


3. Den stora skålen från Gullaskruf Delphi Den Lilla hade jag sedan tidigare.


4. Okänd glasvas i jättefin blå färg.
5. Tavla av Lars Bergsten.

4 kommentarer:

  1. Cool platta av Lars Bergsten! Litet Mari Simmulsen on acid. :-) Gott Nytt Fyndår!

    SvaraRadera
  2. Fina fynd alla fem men tavlan gillar jag extra mycket. Men s har jag ju dille på fåglar också... ;)

    SvaraRadera
  3. Tavlan var ju bara så snygg! Grattis till den!
    GOTT NYTT ÅR.

    SvaraRadera
  4. Älskar Lars Bergstens keramik!

    SvaraRadera