28 mars 2011

En efterlängtad loppistur

Igår fick jag åka med en vän och hennes mamma på en loppistripp. Och otroligt nog så hittade jag saker. Äntligen! Jag har längtat efter att få gå runt på en loppis där man faktiskt kan göra fynd. Man kan alltid lita på loppis-/antikhandlarna i Bure (man säger inte å:et i Bureå här uppe). Jag har lite problem med blixten i kameran, så det är lite trixning med bilderna innan jag kan visa mina fynd. Jag måste få in det rätta ljuset så att färgerna blir rätt.

Men kan jag börja lite smått med ett stort uppläggningsfat av Gunnar Ander från Lindshammar som jag hittade. Sedan tidigare har jag ett avlångt fat. Verkar som att ingen bryr sig om dom här faten för dom slumpas bort mer eller mindre. Men det är jag glad för, för jag gillar dom.


Foto © AL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar