22 juni 2012

Underlägg

Det här är fynd som hamnar i ska-jag-ha-kvar-eller-inte-kategorin. Jag har ingen användning för 11 glasunderlägg. Om man skulle ta in 11 personer samtidigt i mitt hem så skulle vi dö av syrebrist. Dessutom så har jag redan underlägg som är mycket finare. Jag gillar inte ens mönstret. Men ändå, dom är rätt roliga.
Man kan ju alltid göra något roligt av dom och hänga upp i trädgården. Dom skrämmer säkert bort rådjur (som vi ändå inte har). Dom kanske kan hypnotisera ohyran att lämna växterna ifred. Vi får se.

Edit: Underläggen kommer från danska IRA.



Foto © AL

3 kommentarer:

  1. De är från danska IRA. Fina! Jag har säkert 25 stycken andra...varav kanske 4 används ibland...
    kolla här:
    http://gilasgrotta.blogspot.se/2010/06/i-sagornas-varld.html

    SvaraRadera
  2. Funderade just om det var IRA-underlägg. Bra att veta. Ska kolla dina underlägg.

    SvaraRadera
  3. Visst är det Anita wrangler IRA eller vad hon nu heter..tror jag:)

    SvaraRadera