1 april 2008

Jeansjackor på loppis

Tänk att jeansjackan gick för 570 KRONOR på Tradera. VAAAA!!!!
Fjällräven jackan gick för 610 kronor också högt pris men de var ju dyra att köpa på sin tid. Jag tipsar om att de bästa loppisarna här i Trollhättan har kyrkorna. Min favorit är baptistkyrkan som jag såg ska ha loppis på lördag. Jippie... Oftast kanske de inte annonserar om loppisarna utan det är bara kyrkoförsamlingen som vet om det. Men jag har hittat en informationskälla och det är kyrkotorget. Där kan man se det olika församlingarnas kalender. Har jag tur kanske någon har lämnat in en jeansjacka à la 80-tal hahaha...


Foto © Tradera

2 kommentarer:

  1. Den var fruktansvärt ful. Nog för att 80-talet är tillbaka, men så snygg var den inte.

    SvaraRadera
  2. Hittar du sådana där jeansjackor och kan sälja dom för 500 spänn, så GÖR DET!

    SvaraRadera