30 december 2011

Årets 5-i-topp

Året är snart slut och som vanligt så sumeras det på bloggarna. Mina 5-i-topp-loppisfynd består till största del av saker som jag letat efter en längre tid och under året faktiskt hittat. Som vägglampan i teak till sovrummet och den röda fröautomaten. Vi på bloggen önskar er alla ett gott nytt år. Förhoppningsvis blir det lite mer inlägg i januari.

En fröautomat från JH Fabrikerna.


Drejargruppens fina serie Labyrint.


En lockskål från Gullaskruf.


En trasmatta från 50-talet.


En sänglampa i teak.


Foto © AL

8 kommentarer:

  1. Om man skall ha en fröautomat så skall man ha en sådan!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig fröautomat den skulle min mamma ha till sina pippiluringar :)Labyrintserien ny för mig, kul! Gott Nytt År! Maria

    SvaraRadera
  3. Fina saker. Jag gillade teaklampan. En sådan fröautomat har jag men grön. Fungerar perfekt.

    SvaraRadera
  4. Åh, den där fröautomat är så fin! Gott nytt år!

    SvaraRadera
  5. Så många fina saker, fröautomaten är en solklar favorit!

    SvaraRadera
  6. Ja men titta, jag har nästan likadan lampa, men vete 17 om min är i teak eftersom träet är ljusare. Grattis till fina fynd och gott nytt år!

    SvaraRadera
  7. lockskålen från gullaskruf och trasmattan, helt klart mina favoriter i inlägget! härliga fynd. gott nytt år!

    SvaraRadera
  8. God fortsättning på loppandet!

    SvaraRadera