26 augusti 2009

Det är dags...

...att förnya sidan. Så gott som det nu går med förbestämda mallar. Men jag ids inte göra nått mer avancerat eller börja programera. Nu vet du varför allt kommer att kännas lite halvfärdigt det närmsta tiden. Jag är leds på det färglöst vita, men jag vill inte ha färger som gör att det börjar flimra framför ögonen.
Jag ska testa färgerna på nån annan dator senare eftersom jag har en bärbar sak här hemma. Måste kolla på en bättre skärm. Hur ser det ut i din dator? Blablatråkigt eller skrikigt? Det värsta är att jag måste göra ramar till alla bilder. Jipii! Not...

4 kommentarer:

  1. det ser bra ut! det enda jag kan anmärka på att den röda texten kan bli lite svår att läsa mot bakgrunden.

    SvaraRadera
  2. Intressant. Dom kan ligga för nära att vara motsatsfärger till varandra. Då brukar det kännas som att man gör en färgblindstest. Ska kolla på familjens dator nästa vecka.

    SvaraRadera
  3. Jag gillar bakgrundsfärgen och det cerisa det passar ihop

    SvaraRadera
  4. Jag bytte från rött till cerise. Som sagt var, jag ska kolla på datorn hos föräldrarna när jag åker hem nästa vecka.

    SvaraRadera