10 augusti 2009

Hyllor och tidningsställ

Jag har en längre tid varit på jakt efter en lämplig hylla i hallen och en tidningkorg. Helst i string. Men allt har varit så dyrt, både nyproducerat och retro. Drömmen är ju en Hang it all av Eames, men så mycket pengar vill jag inte lägga ut på några krokar, hur snygga dom än är.
Efter att ha letat ett tag så var jag på väg att ge upp och tänkte: Jaja, det får väl bli nå' ful-IKEA. Men så. Jag har börjat inse att man alltid ska börja leta hos mamma först, för givetvis hade hon precis det jag letade efter. I stugan. Perfekt. Jag behöver inte leta mer. Lite färgglada kulor på krokarna och jag har en budget-Eames som ingen annan har. Den orangea hyllan ska jag ha i köket.



Foto © AL

2 kommentarer:

  1. Ingrid10/8/09

    Hahaha, Siv är fantastisk på att samla på sig de rätta grejerna ;) Det här blir läckert hemma hos dig. Ser fram emot att se det "lajv".

    SvaraRadera
  2. Hon är en hamster. Nått som driver oss alla galna i slutändan. Speciellt pappa. Men nog är det bra när man letar nått speciellt och hon har det i sina gömmor.

    SvaraRadera